Starostové a nezávislí počítají s výdaji na komunální volby v přibližné výši 12 milionů korun. Vedle nákladů na reklamní plochy spadají do nákladů kampaně také další výdaje, a to drobné reklamní předměty a letáky, organizace kontaktní kampaně, roznos volebních novin do schránek a rozdávání v ulicích. Rozpočet je rozdělen na magistrátní kampaň a kampaň jednotlivých městských částí, kdy každá MČ řídí svůj vlastní volební rozpočet.
Veškeré financování a přehled finančních příspěvků našich dárců je k nahlédnutí na transparentním účtu.
Transparentní účet pro komunální volby na Magistrát hl. m. Prahy najdete pod tímto odkazem.
Rozpad rozpočtu do jednotlivých kategorií, je plánovaný přibližně v těchto poměrech:
- 40 % = Outdoor reklama
- 10 % = Merchandise, reklamní produkty, kontaktní kampaň
- 2 % = Náklady na dopravu, ostatní náklady
- 8 % = Inzerce v tištěných médiích
- 20 % = Placené kampaně na sociálních sítích + RTB
- 10 % = Tištěné materiály a roznos
- 10 % = Mzdové náklady
V případě jakýchkoliv dotazů, se na nás neváhejte obrátit.